BESTELLING & LEVERING

 

 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is, direct verstuurd met de post. Mocht onverhoopt het betreffende product niet op voorraad zijn, dan moet ik deze bestellen en duurt de levering wat langer. Maximaal 10 werkdagen. Uiteraard word je hiervoor geïnformeerd en hou ik je op de hoogte!

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF AANPASSEN?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR VERZENDING VAN MIJN PRODUCTEN?

De verzendkosten in Nederland bedragen €7,50 per bestelling. Boven de €100 zijn de verzendkosten altijd gratis.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERSTUURD?

Producten worden bezorgd door Myparcel (PostNL).

IK WOON NIET IN NEDERLAND, KAN IK DAN WEL PRODUCTEN BESTELLEN?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kun je helaas geen producten bij mij bestellen.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK ERGENS ANDERS LATEN AFLEVEREN?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen in het besteloverzicht. 

IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN, WAT MOET IK DOEN?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Neem zo snel mogelijk contact met mij op via WhatsApp 06-30009541 of e-mail (info@byestherfeetandbeauty.nl).

HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE IN?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden in.

HOE KAN IK BETALEN?

Je kunt bij mij betalen via iDEAL PayPal, Apple, Creditcard of Klarna. Je betaalt hiermee snel, makkelijk en betrouwbaar.